Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Sun 11 Feb 2001 - 01:42:44 MET

Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <smolik_at_stanpol.com.pl> wrote:

: A ze "spółdzielnią" może być tak: kontrola, "Pan narusza warunki,
: chwila, policja zabezpieczy dowody (jak np. odmówisz wpuszczenia)"
: po czym propozycja wyrównania rachunku (np. dla 8 "podpiętych",
: chyba do 3 lat wstecz można naliczyć). Do tego *ty* (tj. dostawca)
: możesz zostać poproszony o uregulowanie rachunków (i później próbować
: odzyskać od "podpiętych" - już to widzę :>) bo to oficjalnie podłączony
: podpisał warunki (a reszta może powiedzieć że "nie podpisywali to
: nie wiedzieli, a ogólnie zabronione nie jest") i tym samym "spowodował
: szkody w dochodach".
: Coś tak z Pawłem się ogólnie nie zgadzam ale wiem co ma na myśli ;) !

Dokladnie tak pod warunkiem, ze w Umowie z dostawca jest zakaz spoldzielni.
A jak sie umowa zmieni to siec blokowa oczywiscie zostaje tyle ze ja
wylaczam maskarade dla kolegow. I od nowa place pelna stawke :-)

: ..i pozdrowieniami - Gotfryd

Z powazaniem (i pozdrowieniami)
Tomasz Leszczynski
(ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź)

P.S. A z tym wylaczaniem to roznie moze byc... :-)