Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Sun 11 Feb 2001 - 01:48:05 MET

Paul Radetzky <radeckip_at_priv.onet.pl> wrote:

: Ale tak na powaznie, to ja nie rozumiem takiej zasadniczej rzeczy.
: Logika nakazuje, by to wlasnie wazne rzeczy, poczta, usenet, powazne
: wykorzystanie netu, byly na szybkich serwerach za darmo, a divx-mp3 za
: dodatkowa oplata jako luksus...

Nie ma czegos takiego jak powazne i niepowazne wykorzystanie netu. Wez sie
WRESZCIE zastanow. Drutom jest obojetne czy latajace po nich impulsy
przenosza przemowienie premiera Buzka w mp3 czy "spiewy po rosie". A czy
takie samo przemowienie przeslane tekstem bedzie mniej czy bardziej wazne?

: A jest INACZEJ. Divx-mp3 ma kazdy za darmo, a za szybki e-mail musimy
: placic jako luksus... Szalenstwo!

Zgadza sie, szalenstwo. Juz zaczynasz je dostrzegac tylko jeszcze w zlym
miejscu. Ale jest postep :-)

No i ja ani sciaganych mp3 ani DivX'ow nie mam za darmo. E-maila tez nie mam
za darmo.

: Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski
(ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź)

P.S. Oczywiscie siec bedzie rozbudowywana za pieniadze uzyskane od
uzytkownikow darmowego e-maila a sciagaczy mp3 i DivX'ow kopniemy w zadek.

P.S.S. Ty faktycznie chcesz zeby bylo zamieszanie...przyznaj sie, liczysz
sobie wskaznik cytowan :-)