Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Sat 10 Feb 2001 - 22:45:34 MET

On Sat, 10 Feb 2001 tomek_at_waw.pdi.net wrote:

>+ Paul Radetzky <radeckip_at_priv.onet.pl> wrote:
[...]
>+ : czym sie przejmowac. Chociaz troche. Zamawiajac cdr z netu tez niby
[...]
>+ Nie zamawiam cdr z netu :-) Co maja cdr z netu do spoldzielni?

 Pewnie miał na myśli "prawdopodobieństwo wpadki".
 Małe ale niezerowe. W Polsce już się zdarzyło że policja przechwyciła
listę odbiorców oprogramowania.
 A ze "spółdzielnią" może być tak: kontrola, "Pan narusza warunki,
chwila, policja zabezpieczy dowody (jak np. odmówisz wpuszczenia)"
po czym propozycja wyrównania rachunku (np. dla 8 "podpiętych",
chyba do 3 lat wstecz można naliczyć). Do tego *ty* (tj. dostawca)
możesz zostać poproszony o uregulowanie rachunków (i później próbować
odzyskać od "podpiętych" - już to widzę :>) bo to oficjalnie podłączony
podpisał warunki (a reszta może powiedzieć że "nie podpisywali to
nie wiedzieli, a ogólnie zabronione nie jest") i tym samym "spowodował
szkody w dochodach".
 Coś tak z Pawłem się ogólnie nie zgadzam ale wiem co ma na myśli ;) !

...i pozdrowieniami - Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.