Re: Tele2 - zmiana warunkow !!!

Autor: Tomasz Jarzynka (tomee_at_cpi.pl)
Data: Sat 10 Feb 2001 - 10:21:03 MET

Wojciech Skrzypinski wrote:

> Witajcie,
>
> Bylem na dobrej drodze do instalacji lacza Air2Net w Tele2. Kompletowanie
> potrzebnych dokumentow trwalo kilka tygodni i przedluzalo sie - w pewnej
> czesci z winy Tele2. Kiedy juz odeslalem komplecik papierow faksem,
> zostalem powiadomiony, ze:
>

> zmienily sie warunki swiadczenia uslugi. Tele2 nie jest w stanie
> zagwarantowac transferu 64 kbps w godz 18-8 i w dni powszednie
> + weekendy. (Taka charakterystyka uslugi wciaz znajduje sie na ich
> stronie WWW.) Teraz przepustowosc gwarantowana przez 24h/7 to 8 kbps, a
> [...]

Najpierw zastanow sie, co Ci daje ten CIR. Technik mowil, ze stacja
bazowa nie moze sie przepelnic, bo wtedy jest natychmiast rozbudowywana.
Wedlug umowy CIR dochodzi do Routera Centralnego, czyli tak naprawde masz
szybki dostep do DNSow, i swojej poczty ;> W godzinach po 18, kiedy to
bylo 64/64, transfer waha sie w granicach 6.5-7.5KB/s (45-60kbit/s).
Poza tym mozesz poczekac, z 2 zrodel wiem, ze Formus rowniez przygotowuje
sie do swiadczenia takiej uslugi.

Poki co zas, Tele2 wyprzedza w jakosci wszystkich innych ISP.
Czy przez SDI masz 80ms do Szwecji o godz. 15? Smiem watpic ;>

PS. Umowa jest w takiej postaci chyba juz od poczatku stycznia.
A strony nie zmienili, bo maja burdel, ale w sumie sie staraja.
W przeciwienstwie do ACN, UPC, TPSA, Formusa.

--
Tomasz Jarzynka; tomee_at_cpi.pl 0601706601
"I am not prejudiced. I hate everyone equally."