Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Tomasz Leszczynski (tomek_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 06 Feb 2001 - 20:49:39 MET

Użytkownik Paul Radetzky <radeckip_at_priv.onet.pl> napisal byl:

> Mylisz sie. Zauwaz, ze wraz z przeciwnikami-piewcami anarchii i
> wolnosci wielu ludzi zaczyna zauwazac lub juz zauwaza o co mi chodzi.

O Boze. Masz misje do spelnienia i nic nie zmieni Twojego zdania.
Wolno Ci. To byla awaria wiec moze zbawiasz swiat
omylkowo :-)

W gestii operatora lezy dostosowanie oferty do mozliwosci.
Ja wiem, ze Szwajcarzy kupuja jedna pralke na klatke bo
taniej wychodzi i to mi sie podoba. Ale wez pod uwage, ze
moze jednak TEPSA prawidlowo oblicza siec i uwzglednia
uzytkownikow SDI ciagnacych 24/7 - ja tak ciagne bo mam
wgeta i system ktory sie nie wiesza i mimo Twoich staran absolutnie
nie poczuwam sie nawet MINIMALNIE do jakiegos
wspoludzialu w Twoich problemach z siecia :-)

Bywalo, ze cos z www.qnx.org szlo dziesiatki godzin. Mam
plakac z tego powodu?

A ile sobie mp3 sciagnalem. A divixow to juz z 10 jak nie lepiej.
Ale czasem sie cos zwali i ciagne jeszcze raz. I jeszcze...

I tego nic nie zmieni a Ty nie masz racji po prostu. Jesli
ktos udostepnia SDI kolegom (podly dran) to jego SDI
generuje zabojczo staly transfer. Ale przyczyna takiego
dzielenia sie sa ceny - jak spadna to kazdy bedzie mial swoje
SDI/NEOSDI/HIPERSDI czy co tam i moze beda ciagnac
z przerwami ale w sumie wyjdzie na jedno.

> Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski
(ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź)