Re: adsl

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Tue 06 Feb 2001 - 11:35:26 MET

Marek Dyjor napisał(a) w wiadomości:
>Słuchajcie
>Dla kogo właściwie ma być ten ADSL
>
>bo cena wskazuje razczej użytkownika biznesowego.
>
>a parametry to jak do domu
>
>przeciez na łączu które odemnie do sieci daje 64k
>nie postawie sklepu internetowego czy nawet jakiegoś profesjonalnego
serwisu
>WWW bo by mnie klienci opluli.
>
>Dla kogo to jest?????

Sadze ze to sie powinna nazywac Dupostrada i bedzie
przeznaczona dla naszych ukochanych prominencikow
(Duporyjkow). Z tysiac tego to sie W warszawce spokojnie
znajdzie a i rachuneczek za usluge to sie da przeciez jakos
wrzucic w koszty sluzby dla kraju.

Cytuje fragmenty ze stron http://www.tpsa.pl/neostrada/
>Na początku 2001 roku w wybranych rejonach Warszawy
>Telekomunikacja Polska S.A. wprowadzi na zasadzie
>pilotażowej nową usługę pod nazwą Neostrada.
oraz
>Obecnie w fazie pilotażowej Telekomunikacja Polska S.A.
>zaprasza do programu wybranych użytkowników linii
>telefonicznych z central abonenckich przygotowanych
>do świadczenia usługi Neostrada. Do potencjalnych
>uczestników programu wysłane zostanie zaproszenie
>do wzięcia w nim udziału. W programie pilotażowym
>udział weźmie około tysiąca osób.

Pewnie zorganizuje sie jakis dodatkowy gigabitowy
kabelek do stanow,

Cytuje fragmenty wateku "625Mb/s do Hameryki !!???" na grupie trzepak.his
>Plotka o dostawieniu dodatkowego lacza 155Mb/s
>nie jest prawdziwa przynajmniej tak mi powiedziano, maja
>dostawic 625Mb/s do Stanow, czy to jest mozliwe?????....)

a stamtad to juz hulaj dusza po swiecie (nawet Polska
szybciej idzie). Tak ze po dniu znojnej pracy dla kraju bedzie
sobie mogl jeden z drugim obejrzec swieze dupencje i nowego
divxika z holywodzia (oczywiscie jak mu ochroniaz nie zapomni
po sniadanku sciaganka zapuscic).
W koncu im tez sie cos od narodu i od zycia nalezy.
Miedzy innymi za to ze mamy taka wspaniala godna
miana XX wiecznej telekomunikacje.

miab