Re: adsl

Autor: jac (darkicek_at_poland.com)
Data: Tue 06 Feb 2001 - 21:47:22 MET

Użytkownik miab <miab_at_warman.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:95ojkl$1sm$1_at_news.tpi.pl...

> Pewnie zorganizuje sie jakis dodatkowy gigabitowy
> kabelek do stanow,
>
> Cytuje fragmenty wateku "625Mb/s do Hameryki !!???" na grupie trzepak.his
>
> a stamtad to juz hulaj dusza po swiecie (nawet Polska
> szybciej idzie).

 Rozwiazanie takie od strony tepsy bylo by clakiem dobre tzn.
o co mich chodzi:
- zapchac wlasne tpsairskie lacza na max.
- i skorzystac z innych sieci telekomunikayjncyh (co prawda bylo by to
cholernie wolne)
 bo po co sie meczyc i swoje budowac?