Re: Odszkodowanie za jakosc uslugi SDI < uwaga dlugie>

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Tue 06 Feb 2001 - 11:18:51 MET

Pawel Posiewala napisał(a) w wiadomości: ...
>hmmm,a Ty oczywiscie wykupiles te 120 dostepow....:)

A ja niestety wykupilem jeden z owych dostepow
(nie za duzy mialem wybor), a uroku sprawie dodaje fakt ze
owe Mbpsy i kbpsy, o ktorych sie oficjalnie nie mowi
przydzielone sa jak w komunistycznym przedszkolu
sowsiem do kupy tak ze zawsze mi moga powiedziec, ze
nie mam szczescia albo ze mam wrednych sasiadow na polce.

miab