Re: Multinet i jego "uslugi" - bulwersujace!

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Mon 05 Feb 2001 - 22:24:08 MET

Dnia 5 Feb 2001 08:23:53 GMT, gstaniak_at_inka.zagiel.pl (Grzegorz
Staniak) napisał(a):

[ciap o handlu miejscami w wyszukiwarkach]
>Były takie pomysły, były też próby, ale wygląda na to, że wpływy ze sprzedaży
>nie zrównoważyłyby odpływu użytkowników spowodowanego utratą wiarygodności
>serwisu. Przynajmniej tam, gdzie jest pod tym względem z czego wybierać, nie w
>Polsce, gdzie są wszystkiego dwa Infoseeki na krzyż.

Czyli raczej odpada? Ale użytownicy nie muszą o tym oficjanie
wiedzieć. Miejsce zawsze można zwalić na dobrze dobrane nagłówki. ;-)

BTW, na głównej stronie jednego z polskich czasopism o tematyce
żeglarskiej znajdziemy taki wpis:
Żagle, szanty, Żaglowce, Sails, Morze, Żagiel, Regaty, Jeziora,
Motorówki, Silniki, Żegluga, Mazury, Sailing, Pływanie, Żeglowanie,
Ocean, Woda, Wiatr, Kotwica, Statki, Jachty, Bojery, Race, Sport,
Nurkowanie, Katamaran, Podróżowanie, Łodzie, Nawigacja, SEX, Around
                                                        ^^^
Alone, Volvo Ocean Race, wydawnictwo, eksluzywny magazyn, konkursy,
kapitan, admirał, magazyn, żeglarz, Polpharma Warta, The Race, Roma
Paszke, Mateusz Kusznierewicz, Mikołajki,">

Wiem że o "to" często pytają, ale jak połączyć w rozsądne zapytanie
"sex" z innymi słowami z keywords? Może "sex admirał", "ekskluzywny
magazyn SEX", "SEX żeglarz", "SEX Sport"... hmmmm... jakieś rozsądne
propozycje? ;)

                            ^^^^^^
>Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>

Pozdrawiam

--
Czarek Gorzeński         mailto:czarek_at_szanty.art.pl        GG:77922
Śpiewnik szantowy        ftp://szanty.art.pl/pub/szanty/ezswprtf.zip