Re: Multinet i jego "uslugi" - bulwersujace!

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_inka.zagiel.pl)
Data: Mon 05 Feb 2001 - 09:23:53 MET

On Mon, 05 Feb 2001 01:37:02 +0100, Czarek Gorzeński wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
>Może te inne techniki i odpowiednie przygotowanie to "wykupienie"
>dobrego miejsca w wyszukiwarce za odpowiednią opłatą? Nie wiem czy tak
>ktoś robi, ale technicznie sądze wykonalne bez problemu. W końcu jaki
>problem dla właściciela sprzedać pierwsze miejsce w wyszukiwarce przy
>określonych słowach kluczowych. A przy dużej ilości stron nawet dobrze
>dobrane keywords mogą nie wystarczyć do zajęcia wysokiego miejsca.

Były takie pomysły, były też próby, ale wygląda na to, że wpływy ze sprzedaży
nie zrównoważyłyby odpływu użytkowników spowodowanego utratą wiarygodności
serwisu. Przynajmniej tam, gdzie jest pod tym względem z czego wybierać, nie w
Polsce, gdzie są wszystkiego dwa Infoseeki na krzyż.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>