Neostrada a udostepnienie uslugi poza lokal

Autor: Michał Lisowski (mikelisek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Feb 2001 - 22:08:23 MET

Nurtuje mnie następująca kwestia zwiazana z paragrafem
16 pkt. 2 podpkt. 3. Pisze tam cytuje:

2. Umowa może być rozwiazana przez TPSA bez zachowania
terminu wypowiedzenia.[...] w szczegolności:
[...]
3. udostępnienia przez Abonenta Usługi Neostrada poza
lokal, będący miejscem instalacji; w tym wypadku TP
S.A. może również domagać się odszkodowania w wysokości
3-krotnej opłaty abonamentowej,

Czy to znaczy, że jeżeli mieszkam z siostrą w domu
jednorodzinnym, ja na parerze ona na piętrze i
udostępnie siostrze dostęp poprzez sieć to TPSA może
wypowiedzieć umowe. Problem ten dotyczy także
wszelkiego rodzaju sieci osiedlowych dla których
"neostrada" byłaby doskonałym rozwiązaniem.

Pozdrawiam

Michał Lisowski

---
mikelisek_at_poczta.onet.pl