Re: Neostrada a udostepnienie uslugi poza lokal

Autor: Tomasz Finke (tom_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 07 Feb 2001 - 17:26:01 MET

Michał Lisowski <mikelisek_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Nurtuje mnie następująca kwestia zwiazana z paragrafem
> 16 pkt. 2 podpkt. 3. Pisze tam cytuje:

> 2. Umowa może być rozwiazana przez TPSA bez zachowania
> terminu wypowiedzenia.[...] w szczegolności:
> [...]
> 3. udostępnienia przez Abonenta Usługi Neostrada poza
> lokal, będący miejscem instalacji; w tym wypadku TP
> S.A. może również domagać się odszkodowania w wysokości
> 3-krotnej opłaty abonamentowej,

Marny prawnik pisał ten regulamin. Na jego początku mamy definicję
usługi Neostrada:

"Usługa Neostrada - usługa świadczona przez TP S.A., oparta o technologię
xDSL, umożliwiająca stały, nielimitowany czasowo dostęp do sieci Internet
z możliwością równoczesnej realizacji połączeń telefonicznych na tej
samej analogowej linii telefonicznej."

Czyli jak postawię sobie router i podłączę 100 użytkowników Ethernetem,
to w żadnym wypadku nie jest równoznaczne z udostępnieniem im usługi
Neostrada poza moim lokalem. Ethernet nie ma nic wspólnego z xDSL, nie
jest łączem analogowym i sam w sobie nie umożliwia relizacji połączeń
telefonicznych.

T.