Re: Neostrada a udostepnienie uslugi poza lokal

Autor: Michal Tatarynowicz (tekkton_at_polbox.com)
Data: Mon 05 Feb 2001 - 23:36:43 MET

On Mon, 5 Feb 2001 22:08:23 +0100, "Michał Lisowski"
<mikelisek_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Nurtuje mnie następująca kwestia zwiazana z paragrafem
>16 pkt. 2 podpkt. 3. Pisze tam cytuje:
>
>2. Umowa może być rozwiazana przez TPSA bez zachowania
>terminu wypowiedzenia.[...] w szczegolności:
>[...]
>3. udostępnienia przez Abonenta Usługi Neostrada poza
>lokal, będący miejscem instalacji; w tym wypadku TP
>S.A. może również domagać się odszkodowania w wysokości
>3-krotnej opłaty abonamentowej,
>
>Czy to znaczy, że jeżeli mieszkam z siostrą w domu
>jednorodzinnym, ja na parerze ona na piętrze i
>udostępnie siostrze dostęp poprzez sieć to TPSA może
> [...]
A myślisz, że po co powstała też opcja 'modemu z funkcjonalnością
routera'? :)

Łącze dzierżawione jest tylko pod jeden komputer, aczkolwiek ścigać
cię zapewne nikt nie będzie (jak wynika z moich informacji).

--
tek. but i might be wrong.
(c)2001 tek. -- just to avoid your .sig's.