Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Tomek Kruk (tomek.kruk_at_sq1eih.rubikon.net.pl.WYTNIJTO)
Data: Mon 05 Feb 2001 - 14:26:04 MET

On Mon, 05 Feb 2001 06:17:40 GMT, radeckip_at_priv.onet.pl (Paul
Radetzky) wrote:

> Nie zamknalbym Ciebie, ale obiazylbym Cie kosztami transferow
>powiedzmy 1pln/ 1(2) mb powyzej 100mb, czyli 7mb = 7 pln.

ojej, patrzcie kto tu sie wypowiada, kulega pilkarzyk

ja bym Ciebie obciazyl kosztami transferowania pilkarskich pierdul po
sieci, bo to mpoim zdaniem sa zbedne smieci zapychajace budowane
nakladem poteznych srodkow finansowych sieci transmisji danych.

Szanowny Kolego

Jesli marzy Ci sie oplata za transfer i tym podobne pierdoly w
zaleznosci od szerokosci lacza i odleglosci to zaloz sobie ajesdiena i
dzwon za granice. Bedziesz mial GWARANTOWANE 64kbps w ktore nikt nie
bedzie Ci wchodzil bo za nie zaplaciles.
Nie bedziesz musial rowniesz pisac glupot po usenecie bo to tez copo
niektorym zapycha lacza.
Daj nam spokoj, my nie narzekamy na transfery, umiemy tak podejsc do
sieci zeby wycisnac z niej tyle ile nam potrzeba, a skoro Ty nie
potrafisz to Twoj problem, albo skorzystaj z mojej rady jak powyzej

| Tomek Kruk | gadu-gadu: 119361 | tel. (0603)237728      |
| e-mail: futszaK_at_irc.pl http://www.futszaK.prv.pl        |
|            futszaK_at_soro.pnet.pl for long files          |                  |