Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Tomek Kruk (tomek.kruk_at_sq1eih.rubikon.net.pl.WYTNIJTO)
Data: Mon 05 Feb 2001 - 14:26:15 MET

On Mon, 05 Feb 2001 00:31:21 GMT, c00kie_at_mediaport.pl ([cookie])
wrote:

>tak, a te szerokie drogi zachecaja do kupna samochodu - no i potem
>stoisz w korku w tlumie podobnych do siebie...

ja jakos w porku nie stoje a dojezdzam codziennie do pracy po 40km i
jakos nie narzekam, a pewnie zajmuje mi to mniej czasu jak nie jednemu
w miescie...

> poszerzanie pasma nic
>nie da na dluzsza mete... uparli sie ludzie na videokonferencje, gole
>baby, przesylanie 2MB zalacznikow e-mailem, gdzie kodowanie powieksza
>wszystko o 1/3 itd. itp.

 ludzie to sa tylko ludzie, ci co chca sprawne wideokonferencje w
koncu dojda ze albo bedzie sie rwac, albo trzeba wykupic pasmo
gwarantowane (na przyklad wykupic ISDN).

Ludzi nie nauczy sie nie wysylania emaili z mega zalacznikami, ale
mozna wprowadzic inny sposob przesylania danych miedzy serwerami.
Skoro nikt na to nie wpadl i nie stosuje to znaczy ze to zwiekszenie o
1/3 ilosci danych nikomu jakos nie przeszkadza, a email jak idzie
nieco dluzej to tez sie nic nikomu nie dzieje.

| Tomek Kruk | gadu-gadu: 119361 | tel. (0603)237728      |
| e-mail: futszaK_at_irc.pl http://www.futszaK.prv.pl        |
|            futszaK_at_soro.pnet.pl for long files          |                  |