Re: V90 ???

Autor: Tomasz Magda (tomek_at_ssk.com.pl)
Data: Mon 05 Feb 2001 - 10:29:28 MET

> Protokół V90 nie jest protokołem symetrycznym.
> 56kbps jest tylko od modemów dostępowych (specjalnych) do
> zwykłych modemów "abonenckich".
> Modem dostępowy musi być podłączony bezpośrednio do linii
> cyfrowej z centrali (najczęściej ISDN PRI).
> Obawiam się, że dość trudno będzie zakupić modemy
> dostępowe V90 po "normalnych" cenach.

dokładnie tak, inaczej mówiąc, żeby chodziło V.90 trzeba mieć w węźle ISDN-a
(BRI lub PRI) i oczywiście modem ISDN lub access serwer, który obsłuży
wywołania cyfrowe i analogowe - ogólnie droga impreza, szczególnie przy PRI;
taniej jest zdecydować się na jedną z platform czyli albo 33.6 albo ISDN...

Tomek M.