Re: V90 ???

Autor: Paweł Guraj (coddy_at_deep.underground.pl)
Data: Sun 04 Feb 2001 - 23:39:30 MET

W artykule <95kj7a$s5d$1_at_news.tpi.pl>, Artur Borkowski napisał(a):

> Jestesmy mala firma swiadczaca uslugi Internetowe min. usluge dodzwaniania
> sie na nasze modemy (numery dostepowe)... Mamy problem z pelna predkoscia
> V90. Dokladnie chodzi mi o to, ze ludzie wdzwaniaja sie pod normalne modemy
> V90, a te moga maksymalnie wysylac 33.600Bps i taka jest max predkosc
> przesylu danych...
>
> Wiem ze (gdzies graja ale nie wiem w ktorym kosciele hehe) trzeba miec
> specjalne modemy lub acces serwery, wszedzie jednak pojawiaja sie kwoty
> absolutnie nieekominiczne do wprowadzenia dostepu na V90...

> [...]

Protokół V90 nie jest protokołem symetrycznym.
56kbps jest tylko od modemów dostępowych (specjalnych) do
zwykłych modemów "abonenckich".
Modem dostępowy musi być podłączony bezpośrednio do linii
cyfrowej z centrali (najczęściej ISDN PRI).
Obawiam się, że dość trudno będzie zakupić modemy
dostępowe V90 po "normalnych" cenach.

Pozdrawiam.

--
              _     _
 ___  ___  __| | __| | _  _       Paweł "Coddy" Guraj