Re: polpak wroclaw co za dno

Autor: Marek (markwater_at_interia.pl)
Data: Mon 05 Feb 2001 - 11:37:15 MET

Użytkownik "Tomasz Magda" <tomek_at_ssk.com.pl> napisał w wiadomości
> spróbuj zmienić DNS-y, odkąd u siebie zmodyfikowałem zapisy > chodzi
zdecydowanie lepiej

Próbowałem wpisać same "0" (na którejś z list podano, że to pomaga przy
HIS-ie) tutaj nie pomogło, próbowałem wpisać dns Politechniki - też nie
chodzi - pewnie dlatego że pakiety maja dziwny kaprys i podróżują przez Nowy
Jork.

A ostatecznie adresy serwerów dns są wpisane zgodnie ze specyfikacją
zalecaną przez TP SA.

Czy nikogo z Telekomunikacji tego typu problem nie interesuje?

Marek