Re: Multinet i jego "uslugi" - bulwersujace!

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Mon 05 Feb 2001 - 01:37:02 MET

Dnia Sun, 4 Feb 2001 20:16:03 +0100, "Gwidon S. Naskrent"
<root_at_artemida.amu.edu.pl> napisał(a):

> [...]
                ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>Nie wiem czy wyzysk, ale... naiwnych nie sieją, a zresztą myślę że
>Multinet ma dosyć zdrowego rozsądku żeby wiedzieć że popełnia oszustwo...

Może te inne techniki i odpowiednie przygotowanie to "wykupienie"
dobrego miejsca w wyszukiwarce za odpowiednią opłatą? Nie wiem czy tak
ktoś robi, ale technicznie sądze wykonalne bez problemu. W końcu jaki
problem dla właściciela sprzedać pierwsze miejsce w wyszukiwarce przy
określonych słowach kluczowych. A przy dużej ilości stron nawet dobrze
dobrane keywords mogą nie wystarczyć do zajęcia wysokiego miejsca.

Pozdr

--
Czarek Gorzeński         mailto:czarek_at_szanty.art.pl        GG:77922
Śpiewnik szantowy        ftp://szanty.art.pl/pub/szanty/ezswprtf.zip