Multinet i jego "uslugi" - bulwersujace!

Autor: Andrzej Gruda (gruda_at_interia.pl)
Data: Sun 04 Feb 2001 - 20:01:32 MET

Witam wszytkich grupowiczow!

Ostatnio przegladalem oferte firmy Multinet - provider internetu i tworzenie
witryn i oto co znalazlem:

" 3. Wpis do wyszukiwarek
Strona www właściwie nie "żyje" bez wpisu do wyszukiwarki internetowej,
dlatego proponujemy promocję witryn naszych Klientów w takich serwisach
internetowych, jak np.: Onet, Wirtualna Polska, Infoseek czy AltaVista.
Wpis do wyszukiwarek to jedna z podstawowych form promocji serwisu.
Skuteczny wpis gwarantuje, że na konkretne zapytanie użytkownika strona WWW
Klienta zajmie wysoką pozycję na liście. Taki efekt uzyskuje się przy
odpowiednio zaprojektowanym serwisie i odpowiednim doborze znaczników meta
(przede wszystkim "keywords" i "description") i umieszczeniu ich w kodzie
strony. W zależności od specyfiki serwisu możliwe jest także wykorzystanie
innych technik ułatwiających jego znalezienie w Internecie. Aby zapewnić
sobie miejsce w pierwszej dziesiątce należy liczyć się dodatkowo z
koniecznością odpowiedniego przygotowania istniejącego serwisu - koszt:
8000-10000 zł. "
(nie blefuje zobaczcie sami http://www.multinet.pl/www/us_web.html#d )

Wpisanie do wyszukiwarek i uzupelnienie strony o znaczniki meta: "keywords i
decription" ma kosztowac bagatela 8000 - 10000 zl??? Oszaleli? Nie wiem jak
was ale mnie to zbulwersowalo!!! Przeciez to cholerne oszustow i wyzysk! Co
wy o tym sądzicie?

Pozdrawiam
Andrzej Gruda
gruda_at_interia.pl