Re: Śmierć tpsa

Autor: Lukasz Komsta (luke_at_ariadna.pl)
Data: Sun 04 Feb 2001 - 19:10:07 MET

Nijou napisał(a):

> cokolwiek zmieni? Czy nie bedzie tak jak na rynku GSM? Wszyscy sie
> rajcowali uruchomieniem IDEI 900 MHz - a tu co? Czysty oligopol. Zero
> konkurencji. Ech, zycie :(

A czego byś oczekiwał? Jak ktoś ci sprzedaje telefon za równowartość
znaczka pocztowego i daje abonament o równowartości średniej pizzy - to
jeszcze ci za mało? Poniżej pewnej kwoty zejść się nie da -niezależnie
od tego ile będzie piekarni każda sprzeda bułkę za 20 groszy bo jakby
sprzedawała po 5 groszy to pójdzie z torbami. Dla mnie fakt, że
abonament za komórkę zszedł niżej niż za stacjonarny jest sukcesem.
Jeśli faktycznie da się obniżyć ceny, to kosztem jeszcze większego
wykupienia sieci przez obcy kapitał i generowania strat (co może takiemu
inwestorowi jest na rękę). Ale nie wiem, czy to najlepsze wyjście.

Robi się NTG. Jak ktoś uważa że uwolnienie rynku da spadki cen o rząd
wielkości, niech sobie tak dalej uważa. Ale będzie w błędzie.

--
* Lukasz Komsta * ICQ 14892426 *
* http://www.luke.eu.org/ *