Re: TRANSFER!!!

Autor: szdowk_at_free.polbox.pl
Data: Sun 04 Feb 2001 - 12:58:28 MET

Marek wrote:

> umowach zapewne i tak będzie znana z regulaminu SDI klauzula, że "TP SA nie
> gwarantuje przepustowości do zasobów internetu". Trick polega na tym, że
> można za takie "hasełka" (256 kb/s itd.) kasować większe pieniążki. A

:-/ A tak wogule to gdzie dla SDI zaczyna sie internet? Jezeli mam problemy z
dostepem do zasobow TPNet'u lub nawet TPSA, to swiadczy to o niewywyiazywaniu
sie TPSA z umowy SDI, chyba ze TPSA powinna wskazac jakie zasoby sa
gwarantowane dla SDI. Internet nie zaczyna sie po drugiej stronie kabla SDI,
tylko 2 lub 3 routery dalej... dopiero przy przejsciu do sieci innego
operatora.

> Tylko że owa rozbudowa jest prowadzona trochę dziwnie, czego efektem są
> trudności ostatnich 3 tygodni. I nawet jeśli są one uzasadnione i
> obiektywne, to martwi,
> że jest to robione "tajne/poufne". Rzeczowa, rzetelna informacja zrobiłaby
> więcej niż te wszystkie podchody.

Dokladnie tak. Gdyby powiedzieli np. mamy jeszcze slabe lacze tu i tu i musimy
pociagnac kawalek kabla lub wymienic jakistam router i jeszcze KIEDY zamierzaja
skonczyc (rozsadny termin), to by bylo OK. A tak mamy calkowita blokade
informacyjna i liczne grono wscieklych klientow wieszajacych na TP* psy.

BTW: Zawsze mialem wrazenie, ze dzial maretingu TP* poprostu nieistnieje (lub
zatrudnia liczna, nic nie robiaca, rodzine ktoregos prezesa)... bo to on
powinien dbac o dobra opinie firmy wsrod klientow... a takie informacje sa
waznych dla klientow i od nich zalezy sposob patrzenia na caly koncern. Zreszta
w tym swietle ukrywanie takich informacji jest wrecz dzialaniem na szkode TP*.

NIECH ZYJA MONOPOLE I ICH ZARZADY!!!

Szymon