Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Gwidon S. Naskrent (root_at_artemida.amu.edu.pl)
Data: Sat 03 Feb 2001 - 13:43:06 MET

On 3 Feb 2001, Samotnik wrote:

> Tak, wiem, że ściągnie filmów i innych wielkich pierdół przeciąża
> sieć, ale w tej chwili nie ma żadnych możliwości ograniczania

Nie chodzi już o przeciążenie sieci, ale zastanów się sam - ile
dystrybucji Linuxa ściągniesz w ciągu miesiąca? Nawet przy średnim
transferze 10 kB/s ściągnięcie całej płytki trwa ponad 12 godzin. A
niektóre filmiki są jeszcze większe.

> działalności użytkowników. Po prostu nie ma. Dlaczego ktoś ma ponosić
> winę za to, że TPSA nie potrafi przewidzieć zwiększenia ruchu??? No
> dlaczego? A poza tym kto? Ja? Ty? Pan Ziutek? Mój tata? Dlaczego, na
> jakiej zasadzie?

Po prostu apeluję o zastanowienie się nad tym jakie się ma możliwości i
jakie w związku z tym należy zastosować kryteria działalności sieciowej.
Zauważ że nie zabraniam nikomu kto ma 2Mbps ciągnięcia z taką prędkością
czego tam chce.

> Co za ciemnota, za przeproszeniem wszystkie członki mi więdną ze
> zgryzoty, kiedy to czytam.

Gratuluję posiadania więcej niż jednego :->

GSN