Re: transfer w SDI

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 02 Feb 2001 - 17:31:22 MET

<sako_at_infinity.waw.pl> wrote in news:3A7ADCD5.47841A0C_at_infinity.waw.pl...

> jednostki w jakich podaje nie maja znaczenia, bo przeliczniki sa zawsze
takie
> same. A w SDI maksymalna predkosc transmisji danych przez lacze szeregowe
jest

nie są takie same. W transmisji danych, gdzie zwykle przepustowość liczy się
w bitach na sekundę, bajt _nie_równa_ się 8 bitów. Właśnie ze względu na
narzut protokołu niższych warstw. Chyba, że chcesz bity kontrolne zaliczać
do bajtów transmisji (czyli wyższego rzędu) - ale to przeczy modelowi sieci
OSI.

Przepraszam, nie chciałem sie wymądrzać. Inni w tym wątku już się
wypowiedzieli, dla mnie EOT

B.