Re: Diagnoza padniecia Polpaku, SDI

Autor: Masel (mmasel_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 21:37:37 MET

Na grupie pl.internet.polip Expert zabawiał nas w ten sposób:
> Masz racje, ale ja niestety czesto nie mam co zgubic
> bo jedyny komunikat to trying trying or connecting connecting.

Komputer ci sie jaka?

> Sprawdzalem connecting po IP i srednio bylo duzo szybkiej,
> ale moze to byl przypadek.

Ciekawe???
Wydaje mi sie ze zawsze tak jest - nawet jak DNS'om nie ma sie nic do
zarzucenia. W Twoim przypadku dochodzi jeszcze jakanie sie komputera przy
odpytywaniu DNS'ów.

> Jak wywalic dns tepsy i wstawic szybszy ?

Warto zaryzykowac, ale nie wiem, czy Cie do serwerowni wpuszcza.

> D.

Pozdro

Masel

--
www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
Człowieka obłudnego poznasz po trzech cechach: