Re: Transfer z zagranicy (SDI)

Autor: rafal wiosna (raf_at_mielonka.polbox.pl)
Data: Fri 02 Feb 2001 - 08:05:35 MET

* Antoni Lapinski <lapinski_at_xs4all.nl> wrote:
> Wedlug informacji ktora dostalem z Teleglobe, linie ktore dzierzawi od
> nich Polpak sa powaznie przeciazone i co gorsze Polpak nic na to nie
> reaguje. Ja to widze od strony zewnetrznej probujac sie polaczyc z jednym z
> wezlow w sdi.tpnet.pl z Holandii. Straty sa rzedu 50-60%, dzisiaj nawet i

        Przeciążone nie było tylko na samych początkach, w 1995 gdy
startował szkielet i po kolejnych rozszerzeniach łącza. Ciekawi mnie tylko
co TPNet zamierza zrobić gdy a) skończy się "pilotaż" SDI i oferta będzie
ogólniedostępna [choć kto właściwie nie ma jeszcze SDI z tych co chcieli
mieć?] b) wejdzie SSDI -- HIS 2.0 na ADSL-u. Może być dość irytujące gdy na
łączu 2Mbit z zagranicy idzie <5 KB/s a z Polski np. 10... Takie szybkości
to moja firma daje na łączu 128 kbit [choć tak naprawdę z zagranicy idzie
szybciej niż ze szkieletu Polpaku].

rafal wiosna * Polbox On-Line Service * Fidonet 2:480/33 * In ARP we trust