Re: Transfer z zagranicy (SDI)

Autor: Antoni Lapinski (lapinski_at_xs4all.nl)
Data: Fri 02 Feb 2001 - 01:09:20 MET

Wedlug informacji ktora dostalem z Teleglobe, linie ktore dzierzawi od
nich Polpak sa powaznie przeciazone i co gorsze Polpak nic na to nie
reaguje. Ja to widze od strony zewnetrznej probujac sie polaczyc z jednym z
wezlow w sdi.tpnet.pl z Holandii. Straty sa rzedu 50-60%, dzisiaj nawet i
do 80%. Tak to wyglada. Po protu liczba uzytkownika Polpak wlaczajac w to
SDI nie ma sie w zadnej relacji do przepustowsci laczy na zewnatrz. Prosze
zobaczyc moj wiadomosc do pl.comp.networking z wczoraj jesli kogos to
interesuje. W kazdym razie Teleglobe umywa od tego zupelnie rece bo jak
twierdza Polpak czyli TPSA ich ignoruje w tej sprawie. Oczywiscie w umowie
SDI, TPSA nie bierze odpowiedzialnosci za jakosc i prawnie trudno byloby
cos wygrac z nimi. Ale przeciez tak biznes nie dziala. Wiadomo jaka jest
intencja takiej uslugi i z taka nadzieje ludzie podpisuja umowe. Jest to
kwestia uczciwosci.Trudno sie dziwic ze wiele osob czuje sie oszukancyh.
Przylaczenie kolejnych uzytkownikow pogarsza sprawe coraz bardziej.
Antoni