Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 03 Feb 2001 - 13:34:01 MET

Dnia 3 Feb 01 o godz. 7:23, Piotr Piatkowski napisal(a):

> Widzisz, to nie jest dobre porównanie. To raczej problem podobnej natury
> jak komunikacja w dużych miastach. Nie ma fizycznie możliwości żeby każdy
> jeździł po centrum własnym samochodem. Ludzie muszą zrezygnować z własnej
> wygody i przesiąść się do komunikacji zbiorowej,

Czyli - uzywac w3cache, mirrorow, rozwiazan typu Akamai ;-) i wszelkich
innych technik minimalizacji obciazenia sieci. A nie *nie sciagac* plikow.

Przypomina mi sie dyrektor NASK-u, "zlotowka za megabajt" i slawetne zdanko
"Chcemy zdlawic ruch w sieci"... :-(
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl