Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 03 Feb 2001 - 13:28:48 MET

Dnia 3 Feb 01 o godz. 6:39, Jacek Orlowski napisal(a):

> Użytkownik "Paul Radetzky"

> do listy dopisalbym mniej utopijne "nie wysylaj poczty w HTML" - te kilka
> KB mniej za kazdym mailem przelatujacym po laczach zrobilo by chyba nie
> malo miejsca ... :)

Zeby to tylko w HTML... Nieraz zdarza mi sie dostawac poczte w formacie
Worda (!!!) - po zamianie 200-kilobajtowego .DOC-a na ASCII zostaje kilka
kilobajtow tekstu... :-(
I to nalezy pietnowac, a nie sciaganie programow czy MP3, o ile tylko sciaga
sie to, co jest faktycznie potrzebne, i wie sie jak to robic...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl