Re: TRANSFER!!!

Autor: Paweł Guraj (coddy_at_deep.underground.pl)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 23:05:17 MET

W artykule <3A79DF4D.B54F872_at_free.polbox.pl>, szdowk_at_free.polbox.pl napisał(a):

> Dokladnie tak. Do poczatku stycznia bylo w zasadzie super, z moich obserwcaji:
> polska do 11,5kB/s (czyli blisko max. teoretycznej przepustowosci SDI),
> zagranica 6-7kB/s.
> Od poczatku stycznia cos sie popsulo i transfery spadly _o_ jakies 2-3kB/s
> (polska ok. 9, zagranica ok. 4).
> Od jakis 2-3 tygodni było dodosc marnie - ruch do warmana pozostal cez zmian,
> ale zasadniczo spadlo _o_ dalsze 2-3kB/s.
> ALE OD OSTATNIEGO PIATKU TO POPROSTU TRAGEDIA!!!! Polska srednio 2-3kB/s, a
> zagranica paktycznie stoi (duzo ponizej 1kB/s). Proxy, zarowno ICM, TPNET jak i
> [...]

No wlasnie... oczywiscie zadnej informacji na pl.internet.komunikaty
(bo po co).
Wydaje mi się że problem wykracza poza TPNET bo wystarczy popatrzeć
co się dzieje ot chociażby z IRC'em - laaagi po 15 minut między
serwerami - a przecież akurat serwery irca nie są połączone TPNET'em.
Ogólnie rzecz biorąc jakaś totalna katastrofa. Ktoś postanowił
poeksperyemntować?....

Pozdrawiam...

--
              _     _
 ___  ___  __| | __| | _  _       Paweł "Coddy" Guraj