Re: Transfer z zagranicy (SDI)

Autor: Gwidon S. Naskrent (root_at_artemida.amu.edu.pl)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 23:49:24 MET

On Thu, 1 Feb 2001, jacek wrote:

> Z Polski jest lepiej, ale po pierwsze akurat malo korzystam, a po drugie
> moj post dotyczyl zagranicy (co sugeruje tytul).

No to ja w ten deseń że owszem, wspomniany www.cnn.net był dosyć powolny,
ale to się może zmieniać zależnie od pory dnia, a poza tym to mam
transfer zagramaniczny w normie, ok. 4-5 kB/s, oczywiście zdarzają się
wyjątki w obie strony.

> To co oni rozumieja przez slowo "szybki"?

Szybko się klient wk*** :)

> Pewno, ze nie - i dlatego jestem na razie skazany na SDI.

Aaa, to się nie opłaca IMO.

--
                            Gwidon S. Naskrent (GSN)
                            naskrent_at_hoth.amu.edu.pl