Re: Transfer z zagranicy (SDI)

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 23:15:58 MET

> Transferu z zagranicy od 3-4 tygodni praktycznie nie mam.

Pozostaje reklamowanie uslugi i zwrot abonamentu.

Zeby przeczytac
> artykul np. na witrynie CNN to wpisuje adres i ide na herbate. Sa pewne
> (nieduze) szanse, ze w miedzyczasie strona sie zaladuje. O sciaganiu
> czegokolwiek wiekszego to juz dawno zapomnialem.

To samo mamy bracie, my biedne zuczki zrobione w SDI.
Gdy nas przyjmowano to obiecywano szybki dostep do internetu
a teraz gdy zap,lacilismy za modemy to mamy

Staly Dostep do Internetu
lub Stojacy Dostep do Internetu

i niektorym stoi calymi godzinami
(to jest lepsze od viagry)
stoi i stoi a lacze jest ciagle sztywne.