Re: Wiem, że to wstyd, ale...

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 17:36:17 MET

Nawiązując do postu z 1 Feb 2001 16:12:53 +0100 autorstwa do_ewy_at_poczta.onet.pl (do_ewy_at_poczta.onet.pl):
: ... nie umiem skonfigurować OE tak, by ściągało mi grupy dyskusyjne. Konkretnie
: padam w momencie, gdy trzeba podać odpowiedni NNTP - nie wiem, skąd wziąć te
: dane :-(. Coś tam próbowałam z serwerem onetu, ale przy próbie ściągania
: pojawia się authentication error.

Żeby korzystać z serwera news.onet.pl musisz się zautoryzować loginem
i hasłem poczty darmowej lub komercyjnej onet.pl.

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy piszę całkowicie prywatnie.