Re: TRANSFER!!!

Autor: kwaśniak (kwasniak_at_irc.pl)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 17:38:00 MET

Użytkownik "Dawid Masztalerz" <cyber_at_teatral.abc.net.pl> napisał w
wiadomości news:95bt4g$g72$1_at_news.tpi.pl...
> Robie malutką ankietkte na temat przepustowosci łącza POLPAK - w róznych
> miejscach Polski...

W Warszawie [SDI] total-padaka
Polskie strony jeszcze chodzą jak cię mogę... tzn: transfer w porywach nie
przekracza 8 kB/sek,
ale zagraniczne to juz katastrofa... nawet proxy gówno pomaga...
Zauważyłem że routing do niektórych POLSKICH stron leci przez zagramanice co
nigdy nie mialo miejsca... Dziwne rzeczy się dzieją...

Pozdr.
Kwaśniak