Re: expierd

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 14:10:53 MET

Jacek Popławski wrote:

> jak do tej pory jeden z największych wątków experta na polipie rozbudował
> się dzięki Michałowi Zalewskiemu, zresztą kloczek też nie jest bez winy :-)
> powtórzę raz jeszcze - według mnie on po prostu pokazuje, jak można namówić
> ludzi do dyskusji nie wiedząc samemu _nic_ na dany temat i co więcej - nie
> starając się nawet dowiedzieć

Jak dla mnie to wątek z Michałem Zalewskim był _jedynym_ wątkiem, gdzie
ktoś podjął z Expertem _rzeczową_ dyskusję, przedstawił swój pogląd na
sprawę, swoje argumenty, a potem skutecznie pokazał jak te argumenty
mają się do _rzeczywistości_ i... wątek skończył się. Po prostu.
Do mnie jako do lamera to _trafiło_, bo chociaż raz zobaczyłem, że
mogę przyjąć coś za prawdę nie dlatego, że powiedział to ten czy
tamten, ale dlatego, że tę prawdę dało się zobaczyć i niemal "dotknąć".
A teraz niech się wszyscy guru zastanowią kto Experta wrzuca do KaeFu,
kto z nim ciągnie niekończące się wątki, a jak można obnażyć miałkość
expertowej argumentacji i wątek uciąć raz na zawsze.
No ale ja tylko jestem lamacha złamana i się nie znam... ;-)

--
Dariusz Laskowsi
mailto:darlas_at_post.pl       Ten post został napisany w stanie ograniczonej