Re: expierd

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 18:28:53 MET

Dariusz Laskowski wrote:
>Jak dla mnie to wątek z Michałem Zalewskim był _jedynym_ wątkiem, gdzie
>ktoś podjął z Expertem _rzeczową_ dyskusję, przedstawił swój pogląd na
>sprawę, swoje argumenty, a potem skutecznie pokazał jak te argumenty
>mają się do _rzeczywistości_ i... wątek skończył się.

mylisz się, większość osób próbuje w ten sposób dyskutować z Expertem,
Michał Zalewski był o tyle wyjątkowy, że doprowadził całą sprawę do
końca w rzeczywistości - co zresztą znaczenia żadnego nie miało, bo wynik
był chyba do przewidzenia

>A teraz niech się wszyscy guru zastanowią kto Experta wrzuca do KaeFu,
>kto z nim ciągnie niekończące się wątki, a jak można obnażyć miałkość
>expertowej argumentacji i wątek uciąć raz na zawsze.

i czy cokolwiek to zmieniło? każdy wątek Experta się kiedyś kończy...

--
Now the best steel goes through the fire
And you seem to burn