Re: Odszkodowanie za jakosc uslugi SDI

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 14:17:01 MET


> Ludzie ta dyskusja nie ma sensu:
>
> w regulaminie usługi SDI jest jeden punkt:
> ************
> § 5 pkt 2. TP S.A. nie gwarantuje przepustowości transmisji do zasobów
> internetowych.
> ************
Nie gwarantuje, bo z archirektury internetu wynika, ze udzielenie
twakiej gwarancji obecnie dla SDI nie jest technicznie mozliwe.
Ale to nie znaczy ze jak nie gwarantuje, to dopuszcza zerowy transfer.

>
> i nie ważne czy jest to serwer w USA czy w Australi czy też np news.tpi.pl
>
> to MA PRAWO NIE DZIAŁAĆ...
>
> a nam pozostaje jedynie nie korzystać z SDI.....
>
> ................. uzytkownik SDI.......

Zapomniales dodac, ze cala przewrotnosc umowy z tepsa opiera sie na
deklarowaniu przez samego operatora:
uslugi Szybkiego Dostepu do Internetu.

A tutaj juz nie ma wymowki, to jak Szybki Dostep to dostep szybki
a nie zerowy i stanowi to podstawe do zerwania umowy jak i skutecznego
dochodzenia odszkodowania , za wprowadzenie w blad co do
przedmiotu uslugi.

Pamietaj ze nie zawieralem umowy na HISa ale na SDI = Szybki Dostep do
Internetu.

Niestety Tepsa poszla dalej niz Ericsson, ktory deklarowal jedynie:

HIS = Home Internet Solution
czyli internet na potrzeby domowe,
a tepsa zrobila z tego profesjonalny szybki internet
i zmoczyla ...



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:43:06 MET DST