Re: zabijajaca przepustowosc lacza

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 00:20:01 MET

dnia Tue, Jan 30, 2001 at 10:37:17PM +0100, Dariusz napisal(a):

> Jezeli w grudniu mialem transfer 10 KB a dzisiaj z trudem wyciagam
> 100 bajtow/s to oznacza ze filtry zalozono.
taa, ja mam takie filtry codziennie zakladane, np raz mam 40k a po chwili
mam 0,5k.. chyba krasnoludki siedza i sie bawia filtrami...
moze twoj zachorowal i nie ma go kto zmienic ?

> Jak zalozyc takie filtry, ograniczajace szerokosc pasma nie bede nikogo
> pouczal bo jest to trywialne.
oczywiscie! Trywialne, banalne... wrecz oczywiste.. coprawda w tym momencie
nie widze dlaczego ale mam tak zapisane..
(jak mawial pewien psor)

> W sytuacji gdy zagrozeni sa uzytkownicy komercyjni, placacy
> dziesiatki tysiecy za obiecywane szybkie lacza, ktos sie musi
> ograniczyc.
> a tym ktosiem jest uzytkownik prywatny, z umowa bez zadnych gwarancji..
ROTFL
moze i dobrze by bylo ale niestety lepiej maja ci na sdi niz w polpaku...
nawet na cira >0 maja w cenie...

newrom

--
Jan Grylicki <janko_at_silesia.ternet.pl>:
     Unix jest gorszy od W95 z tego prostego powodu, że W95 mam na swoim
     domowym komputerze, a Uniksa nie i nie zamierzam.
--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip