Re: zabijajaca przepustowosc lacza

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 22:37:17 MET

Jezeli w grudniu mialem transfer 10 KB a dzisiaj z trudem wyciagam
100 bajtow/s to oznacza ze filtry zalozono.

Jak zalozyc takie filtry, ograniczajace szerokosc pasma nie bede nikogo
pouczal bo jest to trywialne.

W sytuacji gdy zagrozeni sa uzytkownicy komercyjni, placacy
dziesiatki tysiecy za obiecywane szybkie lacza, ktos sie musi
ograniczyc.
a tym ktosiem jest uzytkownik prywatny, z umowa bez zadnych gwarancji..