Re: Odszkodowanie za jakosc uslugi SDI

Autor: Marcin Kot (koti_at_astercity.net)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 00:13:21 MET

Uzytkownik "Dariusz" <dariusj_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

> to jest dziecinna argumentacja, ktora sie nie jest w stanie bronic.
> Przeciez trudno zakladac, ze tysiace naiwnych abonentow, zwabionych
> oferta, podpisuja umowe i place za modem 1000 zl
> tylko po to, aby transfer byl zerowy, a mogli sie chwalic posiadaniem
> umowy.
>
> CIR=0 to nie to samo co transfer = 0 z zagranica, czy okreslonymi
> sajtami.
>
> Nie znam nikogo, poza toba, kto podpisal umowe na zerowy transfer,
> przyjmujac ze CIR=0 = transfer = 0.
> D.
> znaczy reklamujesz za prowizja ?

> [...]

CIR jest to gwarantowany transfer do routera brzegowego o ile mnie pamiec
niemyli...

hm moje pytanie brzmi: czy w umowie masz gdzies napisane ze gwarantuja Ci
transfer 115,2kbps
czy masz napisane ze transfer osiagnie max. predkosc 115,2kbps ??

Bo jezeli masz napisane ze gwarantuja Tobie 115,2kbps to mozesz ich
skarzyc... a jezeli nie to wybacz, widocznie masz niefart...

Pozdrawiam
MK