Re: Odszkodowanie za jakosc uslugi SDI

Autor: Tomasz Zielinski (tomash_at_fidonet.org.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 20:34:07 MET

On Wed, 31 Jan 2001, Dariusz wrote:

> ale i szkody moralne, utracenie dostepu do dobr intelektualnych, o
> charakterze naukowym, informacyjnym ma rowniez swoj wymia finansowy.

Nie to mialem na mysli. Niewazne...

> Umowe zawarlem jedynie i wylacznie dlatego, gdyz zostalem zwabiony
> sloganem reklamowym uslugi Szybkiego Dostepu do Internetu.

Czlowiek uczy sie na bledach - nastepnym razem podejdziesz do sloganu z
wiekszym krytycyzmem.

> Zatem niech juz tam bedzie bez odszkodowania, niech strace,
> ale z szybkiego dostepu do internetu nie mam zamiaru zrezygnowac.

Jak na razie nie masz ani jednego, ani drugiego. To stan stabilny, nie
ulegnie szybkiej zmianie.

TomasH
                           _
 @fidonet.org.pl (o> [ GCS/IT d- s++: a-- C++$ ]
 2:482/19.9 //\ [ UL++/S+ P- L++ E W++ N+ w ]
 http://i.pl/~tomash/ V_/ [ M- PE+ PGP- tv- b+++ DI++ e ]