Znikające i podwójne posty [było Re: Opłacalność kont shellowych...]

Autor: Dominik Mierzejewski (dmierzej_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 14:28:56 MET

rafal wiosna <raf_at_mielonka.polbox.pl> wrote:

> To nic dziwnego, że potem automat odcina mi routing z elektrona do
> moich maszyn z powodu prób zdobycia firewalla...

A ja nie widzę postu, na który odpowiadasz, tak samo, jak kilku
innych. Za to mam, tak jak ktoś w innym wątku zauważył, sporo
podwójnych dzisiaj. Ciągnę newsy z news.ikp.pl. Ktoś wie, co się dzieje?

PS. To się chyba nadaje na pl.news.admin? FUT self-warning :-)

--
"Every great fall begins with a single mistake."
	-- Drazi to Sheridan in Babylon 5:"A Tragedy of Telepaths"