Re: Znikające i podwójne posty [było Re: Opłacalność kont shellowych...]

Autor: rafal wiosna (raf_at_mielonka.polbox.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 12:23:12 MET

* Dominik Mierzejewski <dmierzej_at_poczta.onet.pl> wrote:
> A ja nie widzę postu, na który odpowiadasz, tak samo, jak kilku
> innych. Za to mam, tak jak ktoś w innym wątku zauważył, sporo
> podwójnych dzisiaj. Ciągnę newsy z news.ikp.pl. Ktoś wie, co się dzieje?

        To wina bramki Fido<>News w 2:480/112. Ona wysyłała duplikaty. I
powinny być skasowane ale to dziwne, bo odpowiadałem na artykuł wysłany
przez użytkownika a nie na duplikat z bramki -- tylko ten drugi powinien być
wycancelowany.

rafal wiosna * Polbox On-Line Service * Fidonet 2:480/33 * In ARP we trust