zmiana delegacji domeny w NASK

Autor: K. Kowalski (kowalski_at_bankier.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 22:51:46 MET

Wysylalem na pl.comp.www poradzono mi tam, zebym spytal tutaj. Bardzo licze
na pomoc.

Mam kilka pytan:
1.) Czy wydrukowany wniosek musi byc przefaksowany przez firme, ktora jest
wlascicielem domeny?
2.) Czy jezeli, ja jako provider wypelniam ten wniosek, to czy moge sie
wpisac jako Zglaszajacy?
3.) Jak rozumie kontakt administracyjny to ktos upowazniony z firmy mojego
klienta.

Wypelnilem juz w ten sposob formularz elektroniczny, ale czy jest konieczne
aby to moj klient musial podpisywac wniosek papierowy. Jest tam na dole
napisane, ze moze byc osoba uprawniona, czyli np moja firma. Ale czy to musi
byc uprawnienie szczegolne na pismie? Czy wystarczy, ze jezeli np NASK do
nich przedzwoni to oni potwierdza?

Bardzo bym prosil o krotkie wskazowki praktyczne. Moze jakies linki?

Z gory dziekuje
K. Kowalski