Re: Śmierć frajerom!!! Ha!!!

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 13:09:12 MET

Nawiązując do postu z 27 Jan 2001 01:24:23 GMT autorstwa Paweł 'Falcon' Sokołowski (falcon_at_falconet.prv.pl):
: Ja teraz dostaję co jakis czas maile wysyłane z komórek Idei z tekstami
: typu 'cześć Maciek, fajnie, że masz nowy adres i można do Ciebie
: pisać...' albo 'Cześć Maciek, życzymy Ci błogosławieństwa bożego w nowym
: tysiącleciu..." pomylili mój adres z jakąś zakrystią? ;>

Ja miałem kiedyś taki dialog: G to ja, a X to ktoś:
Ring, ring:
G: Słucham?
X: Cześć, słuchaj, muszę ci powiedzieć, że ta sprawa cała załatwiona,
   nie masz co się przejmować, tylko ważne, zanieś Basi wszystkie
   dokumenty i powiedz, że będziemy u niej dziś na kolacji. OK, papa.
Beep, beep - koniec rozmowy.

Nie zdążyłem powiedzieć ani słowa ;-)
Aha, nie muszę dodawać, że nie wiedziałem, jaka sprawa, jakie
dokumenty, jaka Basia i gdzie mam iść na tą kolację ;-)

A co jakiś czas dostaje wysłane z WWW życzenia od jakiegoś ojca
paulina i życzy mi łask bożych, wiary itd :)

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy piszę całkowicie prywatnie.