Re: Śmierć frajerom!!! Ha!!!

Autor: Paweł 'Falcon' Sokołowski (falcon_at_falconet.prv.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 02:24:23 MET

Have you ever had a dream, Przemysław Gubernat
<Przemyslaw_at_Gubernat.CoM.invalid> that you wrote in message
<slrn.pl.9744dr.drg.Przemyslaw_at_repcio.at.home>:
> Eeee tam to nic ja dostawałem SMS'y do "mamy", zaraz będe w domu, kup
> cośtam... kilka telefonów do mamy...a ja nie zmieniałem numeru kupiłem
> nowy telefon z aktywacją, po ok. 4-5 miesiącach się uspokoiło...

Ja teraz dostaję co jakis czas maile wysyłane z komórek Idei z tekstami
typu 'cześć Maciek, fajnie, że masz nowy adres i można do Ciebie
pisać...' albo 'Cześć Maciek, życzymy Ci błogosławieństwa bożego w nowym
tysiącleciu..." pomylili mój adres z jakąś zakrystią? ;>

Najmniej miło wspominaj jednak zdarzenie, gdy jakaś firma pomyliła się i
na ulotce reklamowej wydrukowała mój domowy nr telefonu (1 cyfrą się
prawdziwy się róznił). Nawet nie wiecie ile osób chce kupić przydomowe
oczyszczalnie scieków. Poszedłem do firmy i kazałem coś z tym zrobić.
Oczywiście nic nie zrobili. Zacząłem więc te oczyszczalnie sprzedawać :>
Szkoda, ze nie podawalem klientom swojego nr konta bo nie były to tanie
zabawki. Przychodziło tez mnóstwo faksów z zamowieniami, ktore tak 2
tygodnie po terminie zanosilem albo przesyłałem do firmy i patrzylem jak
pieknie sie wsciekaja :>

--
--\   +---\\   __--, +--. =--.   ,-      What if you are unable to wake
  |\ /|   /\\ `  |   |_./ |   \./               from that dream?
  | V |  /--\    |---| \  |   /\    Paweł Sokołowski  falcon_at_falconet.prv.pl
 _|  _| /    \--_|-  |_ \_| _/  \_  don Falcon of Pruszków     UIN: 27716353