Re: Śmierć frajerom!!! Ha!!!

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 01:16:56 MET

Paweł 'Falcon' Sokołowski wrote:

> Śmiej się. Niewiele brakowało, żebym kilka razy nie sprzedał jakichś
> nieruchomości. Dowiedziałem się, że jestem ekspertem ;) ds. wyceny i
> czegośtam nieruchomości z Łodzi. I tak dzwonią do mnie czasami różne
> osoby z Łodzi (od ponad roku, odkąd zmieniłem numer). Jedyne, czego
> zdołałem ich nauczyć to to, że mam na imię Paweł a nie Rafał. Proszą
> experta Pawła Jankowskiego :> Ludzie chyba wogóle nie słuchają tego, co
> się do nich mówi.
>
> BTW: a numer zmieniłem właśnie z powodu 'niemiłych' telefonów. Nic to,
> teraz mam przynajmniej odrobine urozmaicenia ;>

A ja w poprzednim mieszkaniu miałem podobny numer telefonu stacjonarnego
do jakiegoś numeru z komisariatu (we Wrzeszczu) i ludzie notorycznie
do mnie dzwonili w sprawie pozwoleń na broń i kursów samoobrony.
Moja baba miała do mnie pretensje, że nie mówię ludziom, że
pozwolenie jest już przygotowane tylko jeszcze potrzebna jest
opłata (tu numer naszego konta). :)

--
Dariusz Laskowski
mailto:darlas_at_post.pl