Re: zabijajaca przepustowosc lacza

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 19:33:40 MET

> Od kilku dni jestem podlaczony przez Polpak-T do Internetu. Modem
> 1 Mbit/s. Otwarcie Wirtualnej Polski trwa jakies 2 do 5 sekund. Otwarcie
> czegos ze Stanow 2 do 5 minut. Otwarcie czegokolwiek z Europy 20 do
> 50 minut.
Tos mnie bracie pocieszyl.
A myslalem ze filtry zalozono jedynie zuczkom z SDI.

> Przedtem bylem podlaczony do Internetu przez POL-34 i tam rozwiazaniem
> powolnosci byl serwer w3cache, ktory byl naprawde sprawny i wydajny.
> Serwer w3cache.tpnet.pl jak i w3cache.tpi.pl dzialaja tak, ze wola to o
> pomste
> do nieba! Rozmowa w tepsie niestety mnie rozczarowala:
> - "pod koniec lutego powinno sie poprawic"
> - "my podlaczamy do Internetu, ale nie gwarantujemy przepustowosci
> lacza - prosze wykupic CIR".

Tyle ze definicja podlaczenia do internetu polega na zapewnieniu
dostepu, a gdy nie mozesz sciagac stron, to dostepu nie masz,
zatem pobieranie oplaty za usluge jest nieuzasadnione.
W koncu nie zawierasz umowy serwis typu 0 bit/s
ale na uzytkowanie internetu.

> Pytanie: czy ktos cierpial z tego samego powodu i znalazl rozwiazanie?

Wysiasc z tego pociagu i wsiasc do ostatniego wagonu, gdy problemy
przemina.

Prowadzenie dzisiaj firmy internetowej to jest gwarancja szybkiego
bankructwa.
Stron nikt nie odwiedzi, ani towaru nie kupi.

Moze duze firmy zmonopolizowaly juz na tyle rynek internetowy
ze zamknely dostep do stron konkurencji.

I mamy 1000 sklepow internetowych, ale tylko 100 jest otwarta w sieci
a reszta saczy dostep 1 bit/sekunde.

Dariusz