zabijajaca przepustowosc lacza

Autor: Jarek Kaczmarczyk (eagle_at_au.poznan.pl)
Data: Fri 19 Jan 2001 - 09:48:46 MET

Niestety zabijajaca powolnoscia.

Od kilku dni jestem podlaczony przez Polpak-T do Internetu. Modem
1 Mbit/s. Otwarcie Wirtualnej Polski trwa jakies 2 do 5 sekund. Otwarcie
czegos ze Stanow 2 do 5 minut. Otwarcie czegokolwiek z Europy 20 do
50 minut.

Przedtem bylem podlaczony do Internetu przez POL-34 i tam rozwiazaniem
powolnosci byl serwer w3cache, ktory byl naprawde sprawny i wydajny.
Serwer w3cache.tpnet.pl jak i w3cache.tpi.pl dzialaja tak, ze wola to o
pomste
do nieba! Rozmowa w tepsie niestety mnie rozczarowala:
- "pod koniec lutego powinno sie poprawic"
- "my podlaczamy do Internetu, ale nie gwarantujemy przepustowosci
lacza - prosze wykupic CIR".

Pytanie: czy ktos cierpial z tego samego powodu i znalazl rozwiazanie?

JK