Odp: cenzura w sieci

Autor: kocki (pestka_at_aip.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 13:09:25 MET

> Zamierzam takze porozmawiac z ministrami SWiA i Lacznosci, szefem URT,
PIIT
> i jeszcze paroma ludzmi.

A mnie zastanawia jedno - idac tym tokiem rozumowania, ktory przedstawiaja
Panowie chcacy wiedziec wszystko nasuwaja sie nastepujace wnioski/pomysly:

1. Powinnismy w prawie budowlanym zamiescic mniej wiecej taki zapis:
inwestor na wlasny koszt zamontuje urzadzenia podsluchowe (kamery,
mikrofony) oraz zabezpieczy polaczenia z Organami Kontroli Absolutnej...
itd.

2. Patrzac na pnkt 1 mozna snuc wiele innych wnoskow... urzadzenia
podsluchowo - kontrolno - rejestrujace w samochodach (lacznie z badaniem
promili kazdego kto siada za kierownica), przypinaniem lokalizatorow
klientom wybierajacym sie na wycieczki blisko granicy panstwa...

3. Jedna z zalet zmiany ustroju byla dla mnie wolnosc... szeroko pojeta.
Powoli dochodze do wniosku, ze zaczyna byc gorzej nic bylo... to jest po
prostu PARANOJA...

Adam Kochanowski
pestka_at_aip.pl